Veelgestelde vragen

Bestelproces

Je kunt eenvoudig online bestellen via onze online bestelmodule. Log in met jouw persoonlijke inloggegevens. 

Heb je interesse in het bestellen van POS materiaal zoals glazen, koelers, dummyflessen, kurkentrekkers etc.? Neem dan contact op met je accountmanager. Hij of zij zal i.s.m. de marketingafdeling een order aanmaken. POS materiaal wordt altijd in combinatie met een wijn/water order uitgeleverd.

Ja, in overleg met de accountmanager zal een standaard bestellijst ingelezen worden. Hier kunnen jullie zelf wijnen aan toe voegen en verwijderen door op het hartje te klikken bij het product.

Alle wijnen onder de €15,00 kunnen alleen per doos besteld worden. Wijnen boven de €15,00 kunnen per fles besteld worden.

Ga je over op een nieuwe wijnkaart of heb je interesse in nieuwe wijnen? Neem contact op met je accountmanager. Hij of zij zal de gewenste proefflessen in backorder zetten. Deze zullen in combinatie met een nieuwe order uitgeleverd worden.

Direct na het plaatsen van je bestelling word je doorgestuurd naar de bedank pagina. Wanneer de verkoop binnendienst je order verwerkt heeft sturen zij de verkoopbevestiging. 

Wil je de bestelling annuleren of wijzigen en is deze nog niet verzonden? Neem dan contact op met verkoop binnendienst per mail verkoop@lexception.nl of telefonisch op 079-3600788. 
Mocht de order bij onze logistiek partner al verwerkt zijn, kunnen er kosten in rekening gebracht worden.

Voor wijnadviezen, prijzen en condities kun je contact opnemen met je accountmanager of verkoop binnendienst. Ons team heeft uitgebreide wijnkennis en is bereikbaar via verkoop@lexception.nl of telefonisch op 079 3600 788.

Bezorgen

Leveringen vinden uitsluitend plaats van maandag t/m vrijdag tussen 07:00 - 18:00 uur. Orders die in het weekend geplaatst worden, zullen vanaf maandag verwerkt worden.

Wij leveren volgens het ABC-systeem, waarbij;
de dag van bestellen is,
de dag van orderpick is,
de dag van levering is.

Je bestelling wordt bezorgd door onze vaste transporteur Bouw Logistics. Zij leveren de bestelling op Europallet.
Kleinere bestellingen (onder 48 flessen) kunnen wij ook via PostNL verzenden, hier rekenen wij verzendkosten voor.

Orders vanaf €500,00 exclusief BTW leveren wij franco aan huis. Voor orders onder de €500,00 berekenen wij verzendenkosten.

Voor leveringen onder de €500,00 exclusief BTW die wij met onze vaste transporteur Bouw Logistics leveren rekenen wij €30,00 transportkosten.


Voor leveringen onder de €500,00 exclusief BTW die wij met PostNL verzenden rekenen wij onderstaande verzendkosten.
Aantal flessen – Verzendkosten:
1 - 12 =    € 7,95
13 – 24 = €12,95
25 – 36 = €17,95
37 – 48 = €22,95

 

 

In de winkelwagen kan je het verzendadres aanpassen onder het kopje verzendadres.

Ja, in de winkelwagen bij het afronden van de order kan je onder verzendmethode de afleveringsdatum selecteren. Orders die na 11:00 uur ingegeven worden kunnen niet meer de volgende dag geleverd worden. Mocht dit wel moeten neem dan contact op met verkoop@lexception.nl. Let op, aan spoedleveringen zitten extra kosten verbonden. 

Wanneer er flessen beschadigd en/of breuk zijn neem dan contact op met je accountmanager en/of verkoop binnendienst via verkoop@lexception.nl of 079-3600788.

De avond voor levering ontvang je van onze partner Bouw Logistics een tijdvak met verwachte levertijden. Mocht je deze mail niet ontvangen neem contact op met verkoop binnendienst om het mailadres te checken.

Retouren

Wil je een product retourneren? Wij nemen na telefonisch overleg alleen hele, onbeschadigde en originele dozen wijn en water retour. Voor het retour nemen van wijn rekenen we € 0,50 per fles en voor water €1,00 per doos met een minimum van €12,50 aan logistieke kosten. Neem telefonisch contact op met verkoop binnendienst via 079 - 3600788. 

Neem zo spoedig mogelijk contact op met verkoop binnendienst via verkoop@lexeption.nl of 079-3600788. 

Betalen

Alle prijzen zijn exclusief BTW. De getoonde prijzen zijn nettoprijzen op basis van de gemaakte prijsafspraken.

  1. Automatische incasso: Stuur het SEPA-document wat je ontvangen hebt van je accountmanager getekend retour om toestemming te geven voor automatische incasso.
  2. Zelf overmaken: Je ontvangt een factuur per e-mail. Betalingen kunnen overgemaakt worden naar:
  • IBAN: NL 46 ABNA 0128 770724
  • BIC: ABNANL2A
    Vermeld hierbij je factuurnummer.

Facturen worden digitaal toegestuurd. Heb je een factuur niet ontvangen? Neem contact op met je accountmanager of stuur een mail naar verkoop@lexception.nl

Account

Klik op wachtwoord vergeten bij het inlogscherm. Geef het mailadres op waarmee je altijd inlogt. Als dit mailadres bekend is zal je hierop een link ontvangen voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord.

Heb je interesse in onze nieuwsbrief? Geef dit door aan je accountmanager.

Heb jij interesse in ons assortiment en je bent nog geen klant bij ons? Stuur een mail naar verkoop@lexception.nl of vul het contactformulier in en wij zullen de aanvraag bij de juiste accountmanager neerleggen.

Wijzigingen van de klantgegevens kunnen doorgegeven worden aan de accountmanager en/of verkoop binnendienst.

Openingstijden Verkoop binnendienst

  • Maandag t/m donderdag: 08:30 - 17:30 uur
  • Vrijdag: 08:30 - 17:00 uur
  • Zaterdag en zondag: Gesloten

Antwoord niet 
gevonden?

Stel je vraag – we hebben altijd een passend antwoord, net als een goede wijn-spijscombinatie! Of je nu meer wilt weten over ons assortiment of een bestelling wilt plaatsen, we staan voor je klaar. Neem gerust contact met ons op!